Din tot “quality-ul” lu’ Pește, numai Robert Turcescu a luat
atitudine față de oroarea de presă comisă în formă continuată de cuplul de
calici Măruță-Gherghe. Această ramură abjectă a libertății de comunicare, care
e parte din Pro-tv și Antena1 nu din posturile de mahala, a câștigat sume
exorbitante din schingiuirea ultimei urme de demnitate care mai rămâne dintr-o
ființă atât de bătută de soartă cum este fiica Andei Călugăreanu.

După ce Pro-tveul, în mărinimia lui interesată, a slăbit-o
mijlocindu-i un by-pass gastric, Antena 1, prin intermediul Cotoroanței cu
aluniță gigantică, a pozat-o în ipostaze “sexy”, cu aceleași bune intenții. La
momentul ăsta, se pare că și Gherghe și Măruță o bârfesc până vor stoarce toata
vlaga din ea. Aseară, Simona pavoazata, pe care nimeni n-a văzut-o nemachiată,
a scuipat spre creatura de sacrificiu pusă la fiert în cazanul de făcături, flăcări
de tupeu.
După ce divertismentul de case mari i-a cotrobăit prin
dulapul cu boarfe și a aflat că fata se prostituase de foame dar și pentru că
are probleme medicale și au întrebat-o dacă e adevărat iar ea, săraca, a zis că
nu, au dus-o la detectorul de minciuni și, aseară, cu tot suspansul, i-au
aruncat adevărul în față ca s-o facă de râs în cel mai profitabil mod cu
putință.

Inainte însă, realizatorii emisiunii au luat o pauză ca să
s-adape din merindele publicității. Au contribuit la buzunarul nesătul al
postului și la umilirea unei ființe cu probleme psihice următorii:
Mademoiselle Ricci, Orange, Radox-gel
de duș
, Whiskas, Bonexio-calciu,
Savoria-pâinea minune, pateul
Trei surori,
ACC, Cappy, Paduden, Listerine, și s-au promovat Fundația Dan
Voiculescu și Observatorul. Grozăvia de emisiune a fost cadorisită și cu “un
weekend la munte” care s-a dat tot la final împreuna cu reclama cu produse pentru
“bebe”. Aștia sunt doar sponsorii care au încălzit momentul sacrificiului final
pentru că, altfel, emisiunea are o droaie de codoși.