Ai zice ca “Five o’clock tea” ar fi sursa de inspiratie dar, cum nu se pune problema ca romanul să bea un ceai la ora asta, cel mai bine este să dai nişte ştiri care să se potrivească cu peisajul. La prima vedere publicul ţintă pare să fie format din cei care n-au nici un fel de amintire de la şcoală. Din păcate, targetul este mult mai diversificat şi se recrutează şi din zona mai “intelectuală” care se dedulceşte la telenovele şi muzică subcultă.
Sigur, ora cinci este aleasă strategic, cam pe cand se-ntorc bărbaţii abţiguiţi acasă şi-şi mai toarnă un păhăruţ să-şi facă poftă de mancare sau alte pofte. In mod normal, la ţară oamenii ar trebui să aibă treabă prin gospodărie dar aici depinde de zonă, cat e de asistată social. In faţa televizorului mai pot fi pensionarii şi acea tipologie de muiere care stă totdeauna in maşină pe scaunul din dreapta cu sacoşa in braţe şi ocărăste toţi “proştii” care s-au găsit să iasă in traffic taman acum cand conduce bărbac’su. Cu toţii gandesc că se uită la unii mai proşti ca ei şi asta îi face să se simtă superiori.