Cum s-a ajuns la asta? |
Ziarele on-line au profitat de interviu, ca de obicei,
umplând juma’ de metru de pagină cu articole separate după modelul: Ce-a zis
Traian Băsescu despre…, Băsescu despre
Iohannis, Ce zice despre Ponta?, Băsescu cere numirea de șefi la SRI, …are
încredere în Justiție și-n Elena Udrea, CTPopescu despre Băsescu, Băsescu
despre Ridzi etc.
Binențeles talk-show-manii au vorbit mai ales despre
Băsescu-Udrea: o mai ține-n brațe, a lăsat-o de suflet, se dezice etc.
Despre ce era mai important, anume finanțarea partidelor exclusiv
de la buget, vitală, ce mai! și despre cum să nu ne amestecăm în “ciorba”
ucraineană, nimic.
Odată pentru că din finanțarea partidelor smulge și presa
o halcă, de-asta s-au înmulțit analistii ca virușii, apoi pentru că, țăcăniți cum îi
știm, pâinea și-o căștigă din tot felul de “terorisme” de la amenințări
periodice cu bacterii ucigașe sau gripe modificate genetic până la chemare la încorporare
ca să ne batem cu rușii.
Presa continuă razna pe care a apucat-o de multă vreme
încoace, de când s-a transformat în dirijoare de evenimente: taie și spânzură
pe oricine îi disturbă propriul interes, răspândește panică, vinde boli și
medicamente, previzionează sfârșitul lumii etc. funcție de cine plătește
știrea.
În același timp însă, n-am văzut nici un politician care să dea în judecată un trust să-l bage-n faliment pentru linșajul la care a fost supus. De pildă Antena3, postul care a mințit că fostul ministru al Educației, Funeriu, nu și-a luat bacalaureatul și că judecătorul Danileț umblă cu “minore” pe stradă, acum își face rating din niște presupuse firme pe care le-ar avea Traian Băsescu în Panama.
InformațiaZilei.ro a demostrat cât de simplu e să susții în televizor o făcătură ca asta dar,
dacă fostu Președinte nu-i dă în judecată, înseamnă că reclama, chiar negativă,
îi face un serviciu.
http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/cateva-intrebari-legate-de-publicitatea-la-produsele-farmaceutice-367006
“Şi, ca şi în cazul
altor produse, consumatorul de rând s-ar cruci dacă ar şti cât din banii pe
care-i plăteşte pentru un produs se duc pe cheltuieli de publicitate, că ar
putea cumpăra un produs cu proprietăţi echivalente, dar pe care nu l-a văzut la
televizor, la jumătate de preţ.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu