Săptămâna trecută a început, în presă, campania Cancer de piele la ţară şi subvenţionarea cremelor de protecţie solară. Cu un tupeu
ieşit din comun chiar şi pentru nesimţirea zilelor noastre, o doctoriţă
dermatoloagă, îi ameninţa cu melanomul pe ţăranii care lucrează pământul.
Unii doctori sunt, mai nou, agenţi de vanzări pentru companiile farmaceutice[1] şi se ocupă cu creearea unei stări de necesitate acolo unde nu există. In cazul ăsta, urgenţa vine ca o ameninţare în faţa căreia trebuie să te protejezi cumpărand de la ei crème de protecţie. Cum au ajuns ei la ţară e foarte simplu: s-a constatat că cea mai mare parte din populaţia ţării stă la ţară şi nu merge la mare sau la ştrand deci nu le cumpără produsul. Soluţia e să foloseşti persoane cu autoritate în domeniu şi societate, medicii dermatologi, să ameninţe populaţia cu cancerul şi să facă lobby pentru subvenţionarea produsului. Campania se duce, în principal, în presă, inclusive la TVR care, dacă e atat de iresponsabilă încat să facă reclamă OMG-urilor, de ce n-ar ameninţa ţărănimea cu cancerul de la arat.
Am văzut-o pe “buna doctoriţă” la TVR2, la ştirile Liviei Dilă, cum încerca să zgândăre fiecare bubiţă ca să demonstreze că e cancer, susţinută fiind de un alt doctor într-un interviu care spunea că oricine a avut vreodată arsură solară e predispus la cancer de piele. Adică, practic, aproape toată lumea şi în orice moment, inclusiv cand stă omul în maşină, zicea ea. Da, dar “aproape” nu e sufficient pentru rata profitului nelimitată pe care şi-au propus-o companiile care sponsorizează ameninţarea. Aşa că, în Gandul, Societatea Romană de Dermatologie, prin dr. Anca Aghiniţei- Zbranca şi ziarista Mădălina Chiţu, reuşeşte să acopere toată plaja. In articol “soarele atacă derma” fie iarna, fie vară, iar “Pielea nu "uită" nicio rază de soare. Ea înmagazinează efectele razelor UV.” Umbrela nu te apără de razele ultraviolete iar “efectele negative ale soarelui sunt la fel de puternice atunci când sunt nori.” Dar asta nu e tot. Cancerul din soare pătrunde şi prin apă care, ca şi zăpada, reflectă razele cancerigene şi chiar prin haine, aşa încat, “atunci când ne expunem la ore de vârf se recomandă îmbrăcăminte cu ţesătură deasă.”[2] In acelaşi articol, se spune că OMS a declarat cancerul de piele ca fiind cel mai frecvent tip de cancer. La un moment dat era cancerul de colon pe primul loc dar, fie producătorii de mancare au intervenit ca să fie retras din competiţie, fie producătorii de crème solare au tras sforile şi-au mituit arbitri să le dea medalia de aur.
"Unul din cei mai mari producători de medicamente din lume a relevat, după testele de laborator efectuate timp de 20 de ani, începând din 1970, faptul că extractul de lămâie distruge celulele maligne din 12 tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de sân, de prostată, pulmonar şi pancreas."
http://www.evz.ro/detalii/stiri/contine-substante-miraculoase-si-e-mai-puternic-decat-chimioterapia-nu-te-ai-astepta-car-1032.html
Unii doctori sunt, mai nou, agenţi de vanzări pentru companiile farmaceutice[1] şi se ocupă cu creearea unei stări de necesitate acolo unde nu există. In cazul ăsta, urgenţa vine ca o ameninţare în faţa căreia trebuie să te protejezi cumpărand de la ei crème de protecţie. Cum au ajuns ei la ţară e foarte simplu: s-a constatat că cea mai mare parte din populaţia ţării stă la ţară şi nu merge la mare sau la ştrand deci nu le cumpără produsul. Soluţia e să foloseşti persoane cu autoritate în domeniu şi societate, medicii dermatologi, să ameninţe populaţia cu cancerul şi să facă lobby pentru subvenţionarea produsului. Campania se duce, în principal, în presă, inclusive la TVR care, dacă e atat de iresponsabilă încat să facă reclamă OMG-urilor, de ce n-ar ameninţa ţărănimea cu cancerul de la arat.
Am văzut-o pe “buna doctoriţă” la TVR2, la ştirile Liviei Dilă, cum încerca să zgândăre fiecare bubiţă ca să demonstreze că e cancer, susţinută fiind de un alt doctor într-un interviu care spunea că oricine a avut vreodată arsură solară e predispus la cancer de piele. Adică, practic, aproape toată lumea şi în orice moment, inclusiv cand stă omul în maşină, zicea ea. Da, dar “aproape” nu e sufficient pentru rata profitului nelimitată pe care şi-au propus-o companiile care sponsorizează ameninţarea. Aşa că, în Gandul, Societatea Romană de Dermatologie, prin dr. Anca Aghiniţei- Zbranca şi ziarista Mădălina Chiţu, reuşeşte să acopere toată plaja. In articol “soarele atacă derma” fie iarna, fie vară, iar “Pielea nu "uită" nicio rază de soare. Ea înmagazinează efectele razelor UV.” Umbrela nu te apără de razele ultraviolete iar “efectele negative ale soarelui sunt la fel de puternice atunci când sunt nori.” Dar asta nu e tot. Cancerul din soare pătrunde şi prin apă care, ca şi zăpada, reflectă razele cancerigene şi chiar prin haine, aşa încat, “atunci când ne expunem la ore de vârf se recomandă îmbrăcăminte cu ţesătură deasă.”[2] In acelaşi articol, se spune că OMS a declarat cancerul de piele ca fiind cel mai frecvent tip de cancer. La un moment dat era cancerul de colon pe primul loc dar, fie producătorii de mancare au intervenit ca să fie retras din competiţie, fie producătorii de crème solare au tras sforile şi-au mituit arbitri să le dea medalia de aur.
"Unul din cei mai mari producători de medicamente din lume a relevat, după testele de laborator efectuate timp de 20 de ani, începând din 1970, faptul că extractul de lămâie distruge celulele maligne din 12 tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de sân, de prostată, pulmonar şi pancreas."
http://www.evz.ro/detalii/stiri/contine-substante-miraculoase-si-e-mai-puternic-decat-chimioterapia-nu-te-ai-astepta-car-1032.html
In ceea ce priveşte administrarea, practic, se recomandă cu
supradoză. Doctoriţa de la TVR2 a spus că, pentru a fi efficient, trebuie
folosit un tub în două zile deci, ne putem imagina că agricultorii vor cumpăra
baxuri de cremă solară în fiecare lună depăşind, în orice caz, cantitatea de
produse de igienă corporală într-un an. Livia Dilă a întrebat timid de ce până
acum ţăranii, care au stat întotdeauna în soare, n-au facut cancer de piele dar
răspunsul îl ştim cu toţii: între timp stratul de ozon s-a făcut zdramiţe.
Răspunsul doctoriţei, deranjată de întrebare, a fost la fel de tăios ca al unei
aprozărese după vremuri care profita de cate o băbuţă să-i vandă toate
putreziciunile şi ouăle sparte.
Ca să le intre bine în cap tuturor că vor face cancer, 300
de medici din toata ţara vor porni o campanie de
informare şi vor recomanda cremele de protecţie solară. Campania
se face sub tutela celei mai mari asociaţii europene a dermatologilor şi va
avea, ca alte boli, ziua ei: EuroMelanoma Day. In curand, toate cele 365 de
zile ale anului vor purta numele unei boli la concurenţă cu sfinţii din
calendarul creştin. “Factorii care ar
putea contribui la apariţia acestei afecţiuni sunt stresul, alimentaţia,
radiaţiile solare, imunitatea scăzută, bolile metabolice.”-zice articolul,
deci, nu există scăpare.[3]
Cine nu era stresat pană acum va intra în randul lumii prin această campanie de
“sensibilizare” pentru că ăsta-i scopul.
Nu e nevoie să ne gandim la cine ştie ce războaie
psihotronice sau la cat de planetare sunt conspiraţiile pentru că, pană una
alta, lăcomia de bani este boala secolului şi conspiraţia este, de fapt, simplu
marketing. Manipularea cu vorbe, pe faţă, este adevăratul psiho-terorism prin
care orice frică se transformă în boală fizică şi alimentează consumul de
medicamente.
Din toate tratamentele expuse la televizor (THE Incurables)[4]),
în reviste sau pe internet, cel mai important lucru de făcut, indifferent de
boală, este detoxifierea fizică şi psihică. Detoxifierea fizică se face cu
argilă iar pentru cea psihică, o cură de lepădare de presă ar putea face
minuni!
Pentru că nu există o lege care să oblige presa să spună cine sponsorizează campaniile de orice
fel, bombardamentul cu studii ameninţătoare e deja o pandemie chiar mai
periculoasă decat boala, pentru ca o creează în viitor: “STUDIU.Testul care
poate prezice că te îmbolnaveşti de
cancer.” www.gandul.info
V-am prins, vrăjitoarelor!
Cum totul este relativ, avem şi varianta care îi contrazice
pe doctorii agenţi de vanzări într-un articol din Realitatea care a preluat
informaţia după wellness.blogs.time.com şi care spune că s-a constatat că o substanţă din aceste crème solare le-a făcut cancer
şoarecilor de laborator.[5]
Un
alt articol din www.monitorulexpres.ro De ce
ni se bagă pe gît medicamente scumpe? explică faptul că medicamentele
noastre generice şi ieftine pleacă la export în timp ce rafturile farmaciilor
sunt pline de scumpeturi străine. Apropo de asta, încercaţi să cumpăraţi
Boramid şi o să reuşiţi după cateva farmacii şi o grămadă de bani daţi pe
diferite porcărele de curăţat urechea, d-alea care nu expiră niciodată pentru
că nu conţin nimic, în afară de apă. Apă de mare, se spune.www.formula-as.ro
www.tratamente-naturiste.com
UPDATE: Pe 3 mai, la Antena 1, Dr. Mihaela Leventer, dermatolog, a precizat ca o crema de protectie solara protejeaza impotriva arsurilor solare nu impotriva cancerului. La celelalte posturi nu s-a facut aceasta precizare.
UPDATE:11dec. 2013-ANTENA 1, televiziunea voiculeasca, face o campanie infioratoare pentru taierea sanilor si, iresponsabili cum sunt, asigura ca mastectonia inlatura definitiv posibilitatea aparitiei cancerului. In plus, mutilata in scop profilactic, se alege si cu o pereche de silicoane ceea ce, evident, e un must al integrarii in "lumea civilizata"!
http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/patru-ani-de-inchisoare-pentru-inventatorul-protezelor-mamare-pip-320105.html Patru ani de închisoare pentru inventatorul protezelor mamare PIP
" Implanturile au afectat 5.000 de paciente în Franţa şi 80.000 în întreaga lume. Compania înfiinţată în 1991 a devenit al patrulea producător mondial de proteze mamare după ce a comercializat acest tip de implanturi la preţ redus, care conţineau un gel neomologat de autorităţi."-doar 85 000 in lotul asta!
UPDATE:11dec. 2013-ANTENA 1, televiziunea voiculeasca, face o campanie infioratoare pentru taierea sanilor si, iresponsabili cum sunt, asigura ca mastectonia inlatura definitiv posibilitatea aparitiei cancerului. In plus, mutilata in scop profilactic, se alege si cu o pereche de silicoane ceea ce, evident, e un must al integrarii in "lumea civilizata"!
http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/patru-ani-de-inchisoare-pentru-inventatorul-protezelor-mamare-pip-320105.html Patru ani de închisoare pentru inventatorul protezelor mamare PIP
" Implanturile au afectat 5.000 de paciente în Franţa şi 80.000 în întreaga lume. Compania înfiinţată în 1991 a devenit al patrulea producător mondial de proteze mamare după ce a comercializat acest tip de implanturi la preţ redus, care conţineau un gel neomologat de autorităţi."-doar 85 000 in lotul asta!
[1] www.gandul.info Duţă spune că unii
medici prescriu anumite medicamente în schimbul unor vacanţe exotice Presedintele
CNAS: "Vreau să denunţ relaţia de concubinaj care a existat şi există
între medicii prescriptori şi piaţa farmaceutică. Acest lucru se petrece
proporţional cu o creştere a vacanţelor şi a concediilor exotice pe care unii
medici le fac"[1]
[2] www.gandul.info SOCIETATEA ROMANA de
DERMATOLOGIE doreşte includerea CREMELOR CU FACTOR DE PROTECTIE pe LISTA
MEDICAMENTELOR COMPENSATE, de Mădălina Chiţu
[3] www.gandul.info Campanie de informare privind cancerul de piele: În
ultimii 30 de ani numărul cancerelor de piele a crescut de 4 ori
[4] Fără
Speranţă? Sau The Incurables/Zone Reality/ de la 11:00
şi de la 16:00
[5] www.realitatea.net Cremele de protecţie solară pot grăbi dezvoltarea cancerului de piele
UPDATE dec.2012 http://www.evz.ro/detalii/stiri/riscurile-abuzului-de-analize-1016071.html
ASPIRINA http://www.romanialibera.ro/stil-de-viata/sanatate/un-medicament-banal-poate-preveni-cancerul-afla-despre-ce-este-vorba-296043.html
UPDATE dec.2012 http://www.evz.ro/detalii/stiri/riscurile-abuzului-de-analize-1016071.html
ASPIRINA http://www.romanialibera.ro/stil-de-viata/sanatate/un-medicament-banal-poate-preveni-cancerul-afla-despre-ce-este-vorba-296043.html