joi, 3 mai 2012

CAMPANIA CANCER DE PIELE PENTRU TOTI. ACUM SI LA SATE.


Săptămâna trecută a început, în presă, campania Cancer de piele la ţară şi subvenţionarea  cremelor de protecţie solară. Cu un tupeu ieşit din comun chiar şi pentru nesimţirea zilelor noastre, o doctoriţă dermatoloagă, îi ameninţa cu melanomul pe ţăranii care lucrează pământul. 

Unii doctori sunt, mai nou, agenţi de vanzări pentru companiile farmaceutice[1] şi se ocupă cu creearea unei stări de necesitate acolo unde nu există. In cazul ăsta, urgenţa vine ca o ameninţare în faţa căreia trebuie să te protejezi cumpărand de la ei crème de protecţie. Cum au ajuns ei la ţară e foarte simplu: s-a constatat că cea mai mare parte din populaţia ţării stă la ţară şi nu merge la mare sau la ştrand deci nu le cumpără produsul. Soluţia e să foloseşti persoane cu autoritate în domeniu şi societate, medicii dermatologi, să ameninţe populaţia cu cancerul şi să facă lobby pentru subvenţionarea produsului. Campania se duce, în principal, în presă, inclusive la TVR care, dacă e atat de iresponsabilă încat să facă reclamă OMG-urilor, de ce n-ar ameninţa ţărănimea cu cancerul de la arat. 

Am văzut-o pe “buna doctoriţă” la TVR2, la ştirile Liviei Dilă, cum încerca să zgândăre fiecare bubiţă ca să demonstreze că e cancer, susţinută fiind de un alt doctor într-un interviu care spunea că oricine a avut vreodată arsură solară e predispus la cancer de piele. Adică, practic, aproape toată lumea şi în orice moment, inclusiv cand stă omul în maşină, zicea ea. Da, dar “aproape” nu e sufficient pentru rata profitului nelimitată pe care şi-au propus-o companiile care sponsorizează ameninţarea. Aşa că, în Gandul, Societatea Romană de Dermatologie, prin dr. Anca Aghiniţei- Zbranca şi ziarista Mădălina Chiţu, reuşeşte să acopere toată plaja. In articol “soarele atacă derma” fie iarna, fie vară, iar “Pielea nu "uită" nicio rază de soare. Ea înmagazinează efectele razelor UV.” Umbrela nu te apără de razele ultraviolete iar “efectele negative ale soarelui sunt la fel de puternice atunci când sunt nori.” Dar asta nu e tot. Cancerul din soare pătrunde şi prin apă care, ca şi zăpada, reflectă razele cancerigene şi chiar prin haine, aşa încat, “atunci când ne expunem la ore de vârf se recomandă îmbrăcăminte cu ţesătură deasă.”[2] In acelaşi articol, se spune că OMS a declarat cancerul de piele ca fiind cel mai frecvent tip de cancer. La un moment dat era cancerul de colon pe primul loc dar, fie producătorii de mancare au intervenit ca să fie  retras din competiţie, fie producătorii de crème solare au tras sforile şi-au mituit arbitri să le dea medalia de aur.

"Unul din cei mai mari producători de medicamente din lume a relevat, după testele de laborator efectuate timp de 20 de ani, începând din 1970, faptul că extractul de lămâie distruge celulele maligne din 12 tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de sân, de prostată, pulmonar şi pancreas."
http://www.evz.ro/detalii/stiri/contine-substante-miraculoase-si-e-mai-puternic-decat-chimioterapia-nu-te-ai-astepta-car-1032.html
In ceea ce priveşte administrarea, practic, se recomandă cu supradoză. Doctoriţa de la TVR2 a spus că, pentru a fi efficient, trebuie folosit un tub în două zile deci, ne putem imagina că agricultorii vor cumpăra baxuri de cremă solară în fiecare lună depăşind, în orice caz, cantitatea de produse de igienă corporală într-un an. Livia Dilă a întrebat timid de ce până acum ţăranii, care au stat întotdeauna în soare, n-au facut cancer de piele dar răspunsul îl ştim cu toţii: între timp stratul de ozon s-a făcut zdramiţe. Răspunsul doctoriţei, deranjată de întrebare, a fost la fel de tăios ca al unei aprozărese după vremuri care profita de cate o băbuţă să-i vandă toate putreziciunile şi ouăle sparte.
Ca să le intre bine în cap tuturor că vor face cancer, 300 de medici din toata ţara vor porni o campanie de informare şi vor recomanda cremele de protecţie solară. Campania se face sub tutela celei mai mari asociaţii europene a dermatologilor şi va avea, ca alte boli, ziua ei: EuroMelanoma Day. In curand, toate cele 365 de zile ale anului vor purta numele unei boli la concurenţă cu sfinţii din calendarul creştin. “Factorii care ar putea contribui la apariţia acestei afecţiuni sunt stresul, alimentaţia, radiaţiile solare, imunitatea scăzută, bolile metabolice.”-zice articolul, deci, nu există scăpare.[3] Cine nu era stresat pană acum va intra în randul lumii prin această campanie de “sensibilizare” pentru că ăsta-i scopul.
Nu e nevoie să ne gandim la cine ştie ce războaie psihotronice sau la cat de planetare sunt conspiraţiile pentru că, pană una alta, lăcomia de bani este boala secolului şi conspiraţia este, de fapt, simplu marketing. Manipularea cu vorbe, pe faţă, este adevăratul psiho-terorism prin care orice frică se transformă în boală fizică şi alimentează consumul de medicamente.
Din toate tratamentele expuse la televizor (THE Incurables)[4]), în reviste sau pe internet, cel mai important lucru de făcut, indifferent de boală, este detoxifierea fizică şi psihică. Detoxifierea fizică se face cu argilă iar pentru cea psihică, o cură de lepădare de presă ar putea face minuni!
Pentru că nu există o lege care să oblige presa să spună cine sponsorizează campaniile de orice fel, bombardamentul cu studii ameninţătoare e deja o pandemie chiar mai periculoasă decat boala, pentru ca o creează în viitor: “STUDIU.Testul care poate prezice că te îmbolnaveşti de cancer.” www.gandul.info
V-am prins, vrăjitoarelor!

Cum totul este relativ, avem şi varianta care îi contrazice pe doctorii agenţi de vanzări într-un articol din Realitatea care a preluat informaţia după wellness.blogs.time.com şi care spune că s-a constatat că o substanţă din aceste crème solare le-a făcut cancer şoarecilor de laborator.[5]
Un alt articol din www.monitorulexpres.ro  De ce ni se bagă pe gît medicamente scumpe? explică faptul că medicamentele noastre generice şi ieftine pleacă la export în timp ce rafturile farmaciilor sunt pline de scumpeturi străine. Apropo de asta, încercaţi să cumpăraţi Boramid şi o să reuşiţi după cateva farmacii şi o grămadă de bani daţi pe diferite porcărele de curăţat urechea, d-alea care nu expiră niciodată pentru că nu conţin nimic, în afară de apă. Apă de mare, se spune.
www.formula-as.ro
www.tratamente-naturiste.com  
UPDATE: Pe 3 mai, la Antena 1, Dr. Mihaela Leventer, dermatolog, a precizat ca o crema de protectie solara protejeaza impotriva arsurilor solare nu impotriva cancerului. La celelalte posturi nu s-a facut aceasta precizare.
UPDATE:11dec. 2013-ANTENA 1, televiziunea voiculeasca, face o campanie infioratoare pentru taierea sanilor si, iresponsabili cum sunt, asigura ca mastectonia inlatura definitiv posibilitatea aparitiei cancerului. In plus, mutilata in scop profilactic, se alege si cu o pereche de silicoane ceea ce, evident, e un must al integrarii in "lumea civilizata"!
http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/patru-ani-de-inchisoare-pentru-inventatorul-protezelor-mamare-pip-320105.html    Patru ani de închisoare pentru inventatorul protezelor mamare PIP 
" Implanturile au afectat 5.000 de paciente în Franţa şi 80.000 în întreaga lume. Compania înfiinţată în 1991 a devenit al patrulea producător mondial de proteze mamare după ce a comercializat acest tip de implanturi la preţ redus, care conţineau un gel neomologat de autorităţi."-doar 85 000 in lotul asta!


[1] www.gandul.info Duţă spune că unii medici prescriu anumite medicamente în schimbul unor vacanţe exotice Presedintele CNAS: "Vreau să denunţ relaţia de concubinaj care a existat şi există între medicii prescriptori şi piaţa farmaceutică. Acest lucru se petrece proporţional cu o creştere a vacanţelor şi a concediilor exotice pe care unii medici le fac"[1]
 

[2] www.gandul.info SOCIETATEA ROMANA de DERMATOLOGIE doreşte includerea CREMELOR CU FACTOR DE PROTECTIE pe LISTA MEDICAMENTELOR COMPENSATE, de Mădălina Chiţu
[3] www.gandul.info Campanie de informare privind cancerul de piele: În ultimii 30 de ani numărul cancerelor de piele a crescut de 4 ori

[4] Fără Speranţă? Sau The Incurables/Zone Reality/ de la 11:00 şi de la 16:00