Nici n-am scăpat bine de Moș Crăciun și chiloții lui roșii că
s-apropie Sf. Valentin. Sfântul ăsta, zice-se, a căsătorit îndrăgostiți într-o
vreme când un împărat roman interzisese căsătoria și de aici i s-a tras
condamnarea la moarte care l-a trimis direct în panoplia sfinților. Nu e un
sfânt autohton dar a fost adus aici de Sf. Marketing și înțeleg că se pliază pe
o perioadă de împerechere la păsări. Strict de împerechere a vorba, dacă te
uiți la cum intră în călduri toată presa, și mai puțin de cuibărit fiindcă
salariile sunt mici și abia ajung pentru cadouașe de-o noapte.
Este deci, un nou sezon de vândut inimioare idioate cu 30 lei
bucata și pachete scumpe de vacanță, cu șemineu și Jacuzzi, unde-și duce cât-un
politician/afacerist, la a doua tinerețe și frumusețe interioare, prostituata.
Partea proastă la sărbătoarea asta e că “target-ul” este
antrenat de mic copil prin “știri”, reclame și filme tâmpite de la Hollywood
astfel că, mai nou, și la gimnaziu copiii se simt obligați să dea bani pe
nimicuri scumpe făcându-și daruri ca-ntre “iubiți”.
Asta pentru că totul e politică
iar bătălia se dă pe copii. Nu doar în Norvegia copiii sunt ai statului care-i
dă mai departe unei multinaționale sau ONG-eu ci și în restul lumii. 90% din
tot ce se difuzează pe canalele românești, și nu numai, e propagandă care
tâmpește iar asta se vede cel mai bine la generațiile crescute de televizor.
Acești copii aparțin “sponsorilor”, psihologilor, vedetelor,
fabricilor de medicamente, vânzătorilor de margarină, politicienilor,
dezaxaților sexuali și altor asemenea profitori care-i momesc cu “bomboane” și
apoi îi bagă la “reeducare”.
“Bomboana” e buna intenție, cum ar fi prevenirea bolilor cu
transmitere sexuală, a abuzurilor asupra minorilor și a copiilor cu copii- iar “reeducarea” îi trimite să “exploreze” ca să
se descopere. Totul în ora de sex obligatorie la școală care să se bată-n
mentalitate cu aia de religie.