miercuri, 3 februarie 2016

Ora de sex obligatorie



Nici n-am scăpat bine de Moș Crăciun și chiloții lui roșii că s-apropie Sf. Valentin. Sfântul ăsta, zice-se, a căsătorit îndrăgostiți într-o vreme când un împărat roman interzisese căsătoria și de aici i s-a tras condamnarea la moarte care l-a trimis direct în panoplia sfinților. Nu e un sfânt autohton dar a fost adus aici de Sf. Marketing și înțeleg că se pliază pe o perioadă de împerechere la păsări. Strict de împerechere a vorba, dacă te uiți la cum intră în călduri toată presa, și mai puțin de cuibărit fiindcă salariile sunt mici și abia ajung pentru cadouașe de-o noapte.

Este deci, un nou sezon de vândut inimioare idioate cu 30 lei bucata și pachete scumpe de vacanță, cu șemineu și Jacuzzi, unde-și duce cât-un politician/afacerist, la a doua tinerețe și frumusețe interioare, prostituata.

Partea proastă la sărbătoarea asta e că “target-ul” este antrenat de mic copil prin “știri”, reclame și filme tâmpite de la Hollywood astfel că, mai nou, și la gimnaziu copiii se simt obligați să dea bani pe nimicuri scumpe făcându-și daruri ca-ntre “iubiți”.
Asta pentru că totul e politică iar bătălia se dă pe copii. Nu doar în Norvegia copiii sunt ai statului care-i dă mai departe unei multinaționale sau ONG-eu ci și în restul lumii. 90% din tot ce se difuzează pe canalele românești, și nu numai, e propagandă care tâmpește iar asta se vede cel mai bine la generațiile crescute de televizor.

Acești copii aparțin “sponsorilor”, psihologilor, vedetelor, fabricilor de medicamente, vânzătorilor de margarină, politicienilor, dezaxaților sexuali și altor asemenea profitori care-i momesc cu “bomboane” și apoi îi bagă la “reeducare”.

“Bomboana” e buna intenție, cum ar fi prevenirea bolilor cu transmitere sexuală, a abuzurilor asupra minorilor și a copiilor cu copii- iar “reeducarea” îi trimite să “exploreze” ca să se descopere. Totul în ora de sex obligatorie la școală care să se bată-n mentalitate cu aia de religie.