Așa cum
oricine a putut să-si dea seama, țara noastră a intrat în epoca tranziției spre
o Românie normală.
Noul
Președinte a decorat un deținut politic nițel legionar dar, în rest, totul a
fost normal: televiziunile au prezentat cele trei zile de ger sub forma “Adăpostiți-vă!
Vine urgia!”(Pro-tv), Moș Crăciun a
fost anunțat că s-a născut de către magii nevăzuți ai marketingului tv. sub
forma: S-a dat startul la cumpărături,
apoi Revelionul a fost de neoprit cu tradiționala urare Reîncepe febra cumpărăturilor iar noul an în fășețel A dat sarmalele pe fast-food-nimic
neobișnuit, apoi sfaturile “dezinteresate” de sărbători pe cele trei paliere: hrană,
cosmetică și noroc, respectiv a se înlocui piftia de porc cu piftia de legume-muuult
mai sănătoasă-șuvițele-n păr care, cum e și normal, sunt la modă și anu’ ăsta
și gospodinele care au umplut saloanele de înfrumusețare ca să…”iradieze” de
sărbători și ca să-mpuște doi iepuri dintr-un foc pentru că…surpriză! Părul ondulat
aduce noroc!(Realitatea, B1)