miercuri, 21 decembrie 2011

ORANGE ROMANIA

CUM TI SE SCHIMBA ZIUA CU ORANGE

notificare de plată

Stimate client,

Conform situaţiei contului dumneavoastră Orange, înregistraţi un debit de 10:37 lei reprezentand valoarea facturilor scadente şi neachitate pană în present.

Drept urmare aţi fost înscris în sistemul de evidenţă a datornicilor, aparţinand companiilor de telefonie mobilă. Aceste informaţii vor fi reactualizate imediat ce se va înregistra plata integrală a debitului datorat.

Suma restantă trebuie achitată pană la data limită 5 decembrie 2011. La efectuarea plăţii este necesar să menţionaţi codul de abonat Orange: 4536272899900002—3988

Orange Romania poate cesiona datoriile care figurează în contul dumneavoastră către o agenţie specializată în recuperarea debitului.

In cazul neplăţii, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanţele judecătoreşti competente pentru recuperarea debitului la care se vor adăuga penalităţi de întarziere actualizate, urmand ca dumneavoastră să achitaţi inclusive cheltuieli de judecată.

Pentru a găsi împreună o soluţie sau pentru orice alte informaţii despre plăţi, ne puteţi contacta în intervalul……..de pe un număr mobil…….fix……e-mail…..prin poştă…..

In cazul în care aţi efectuat deja plata facturilor restante vă rugăm să nu luaţi în considerare această înştiinţare.

Cu stimă,
Credit & Collection Manager
O. Şmecheră


Abuzatorul dracului,

Situaţia contului meu Orange, înregistrand debitul de rahat de 11 lei, reprezintă valoarea facturilor scadente şi neachitate în legătură cu care tu, compania abuzatoare, nu m-ai anunţat la timp, în cazul cand datoria chiar există.

Drept urmare, companie nesimţită ce eşti, mai băgat în baza de date a datornicilor dar, ce să vezi, tot tu mă reabilitezi după ce îţi dau banii. Adică, tu mi-ai creat problema pentru ca tot tu să mă scoţi din ea.

Suma restantă trebuie achitată pană la o dată limită la care nu se adaugă perioada de două luni în care tu, companie chioară ce eşti, n-ai băgat de seamă restul de plată în caz că el chiar există sau, pur şi simplu, îţi faci rost de bani de sărbători după metoda bine cunoscută şi abuziv practicată de unele companii cum ar fi: furnizorii de energie electrică, de cablu, de către poliţiştii care păzesc cate o cale ferată industrială nesemnalizată pe care creşte iarba de 20 de ani şi acum şi de către pecinginea asta care este telefonia mobilă, cel mai efficient mod de urmărire. Oricum, chiaunul de serviciu n-a ştiut să spună de unde provine restul de plată.

Orange Romania ne ameninţă că ne dă pe mana recuperatorilor, după modelul clanurilor cămătăreşti, deşi noi nu ne-am împrumutat la ei niciodată.

In cazul neplăţii, compania terorizatoare îşi rezervă dreptul de a ne trimite în judecată şi ne ameninţă cu plata penalităţilor dar şi a cheltuielilor judecătoreşti. Cheltuielile judecătoreşti, proasto, le plăteşti doar dacă pierzi procesul ceea ce s-ar putea să nu se întample dacă e vina ta că nu m-ai anunţat la timp şi asta în cazul în care datoria este reală.
Dar, pentru că m-ai ameninţat, o să găsesc nişte executori care să-i amuţească pe teroriştii din telefon care ne omoară cu mesaje gen: trimiteţi un SMS şi caştigaţi…nu ştiu ce prostie. Deja te-am suportat prea mult şi a devenit o chestiune de legitimă apărare.

Pentru a găsi împreună o soluţie, cea mai zgarcită companie care eşti, renunţă să te insinuezi în viaţa mea privată cu mesaje în care îmi ceri să contribui la îmbogăţirea ta şi scuteşte-mă de conversaţia tampită cu îmbarligăciosu’ care mă bate la cap ca să mă convingă să nu renunţ la abonament!

In cazul în care datoria a fost plătită, zice scrisorica de şantaj la final, noi ar trebui să nu luăm în considerare ameninţările de mai sus. Păi, acuma spui, după ce le-am citit?

Cu scârbă,
Clientul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu