joi, 25 aprilie 2019

Administrația Prezidențială a anunțat întrebările la Referendumul de pe 26 mai

Moderator: Excelența Voastră, domnule Președinte, Excelențele Voastre, domnilor ambasadori, dragi invitați, vă mulțumesc foarte mult că ați acceptat invitația și că în această după-amiază vom petrece aproape o oră împreună vorbind…”  https://www.presidency.ro/ro/media/discursuri/evenimentul-de-lansare-a-volumului-eu-ro-un-dialog-deschis-despre-europa

Deschid sezonul de întrebări primăvară-vară, chiar acum, înaintea alegerilor europarlamentare și la o zi după zăpada sahariană, între două Învieri…
- Duminica trecută, la știri, cînd, pentru catolici, Isus înviase deja, la ortodocși, Isus intra pe măgar în Ierusalim.
- … cînd încă nu s-a încheiat sezonul de schi…
- Duminică… mai trage o dublă.
În fine, nu știu cum e la alții dar, la noi, la români, după orice-ngropăciune, ți se face poftă de oarece politică și, cum sărbătorile mele au trecut, vă las pe dv. să rumegați referendumul, anticipat, poate-l răzbiți.
Stimată doamnă alegătoare, stimate domn alegător, pe scurt, urmăresc cu multă atenție și îngrijorare topirea ghețarilor dar și destabilizarea statului de drept în România. Mă preocupă tânăra democrație românească și profit de această fereastră de oportunitate oferită de infractorii care încearcă să acapareze justiția, ca să-mi lansez a IV-a carte. Este o coincidență care ridică foarte multe întrebări, din care eu o să pun doar două:


1.     Statul de drept trebuie să rămână stat de drept. Să-și dea demisia cine n-are ținută?!
2.     „Ha, ha, ha?!”

Imediat ce voi reveni in țară, pentru că, mă iertați, nu pot să support atît de mult folclor într-un timp atît de scurt, vom discuta și vom vedea, după care, într-un timp rezonabil, voi formula și un răspuns.

Dragnea: Spuneți-i, dom’le, să mă omoare!


Președintele României, domnul Klaus Iohannis:  Vă mulțumesc dumneavoastră, tuturor, pentru primirea extraordinar de frumoasă.

“Sunteți, domnule Președinte, la treia carte. Acum cinci ani vă prezentați publicului din România prin cartea „Pas cu pas”, o idee excepțională, dovadă rezultatele alegerilor. Mai apoi, imediat a apărut „Primul pas”, o altă încercare de a comunica prin cultura scrisă, prin carte, și ați încercat atunci să ridicați cumva nivelul discursului politic la un alt nivel. Iată acum a treia carte, „EU.RO. - Un dialog deschis despre Europa”. Ce v-a motivat să scrieți această carte? Cine credeți că vor fi cititorii dumneavoastră, de data asta?”  Da’, chiar?! https://www.presidency.ro/ro/media/discursuri/evenimentul-de-lansare-a-volumului-eu-ro-un-dialog-deschis-despre-europa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu