joi, 1 august 2019

112, Alo, Victorițo, ai fost violată? Păi, și io ce dracu, să-ți fac acuma!



“Pe mine, ca femeie și ca mamă, ceea ce s-a întîmplat la Caracal, m-a zdruncinat.” Mă doare-n cot! Nu pot să stau în telefon, făi doamnă, că avem și alte apeluri.

"Sunt tată de fată de 12 ani.” Alo, Vifore, ți-e frică? Nu putem să te salvăm noaptea, n-avem autorizație!

Alo, sunt tată de două fete, mi-aș dori din tot sufletul să le găsim în viață. Felix Bănilă, șef DIICOT, “Nu putem da timpul înapoi, dar putem privi înainte.” Semnat  V. Dăncilă, prim – ministru

M. Fifor, Min. de interne - "Sunt tată de fată de 12 ani i-am spus lui Alex (n.r.: Alexandru Cumpănaşu, unchiul Alexandrei Măceşanu) că nu sţiu cum să îi explic. Ca ministru de Interne însă trebuie să caut soluţii să nu se mai repete.”  https://www.mediafax.ro/politic/fifor-dupa-intalnirea-cu-cumpanasu-sunt-tata-de-fata-nu-stiu-cum-sa-explic-e-o-lectie-amara-vom-merge-pe-firul-persoanelor-disparute-pana-in-1990-daca-este-nevoie-18257419
Șeful DIICOT, Felix Bănilă - “Ne-am dori din tot sufletul, sunt tatăl a două fete, ne-am dori să găsim victimele în viaţă.”  https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/felix-banila-seful-diicot-face-declaratii-legate-de-crimele-din-caracal-la-ora-1400-1167227





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu