miercuri, 21 august 2024

Cum e să fii adult? Poate e altfel decȋt ȋţi imaginai


 

20 de feluri ȋn care viaţa de adult se dovedeşte a nu fi ce ţi-ai imaginat

20 Ways Adult Life Has Really Not Turned Out Like You Imagined

By Jamie Varon  https://thought.is/20-ways-actual-adulthood-is-nothing-like-the-adulthood-you-imagined/

1 – Invitaţi la masă

Imaginaţie: Lumȋnări peste tot, conversaţie minunată despre lucruri deştepte, mȋncare deliciosă pe care ai preparat-o cu  mȋna ta, pe toată, timp ȋn care ai arătat grozav, fără să te forţezi.

Realitate: Ceară de lumȋnări peste tot, jocul de societate Cards Against Humanity devine vulgar şi ofensator; cea mai mare grămadă de vase nespălate pe care ai văzut-o-n viaţa ta; transpiraţie pe tine şi pe toţi ceilalţi. Apartamentul ţi-e prea mic iar cuptorul prea ȋncins (a trebuit să faci o prăjitură cu piersici, deh). Curg apele după toţi iar tu arăţi oribil.

2 – Clubul de lectură

Imaginaţie: Doar noi, ȋntr-un grup restrȋns, la o masă rotundă, discutȋnd subiectul unei cărţi care schimbă vieţi, şi despre cum se aplică asta ȋn viaţa noastră. Pe masă, vinul şi brȋnzeturile stau neatinse, atȋt de captivantă e conversaţia.

Realitate: Stăm cu toţii ȋn bucătărie, bȋnd vin şi, ȋn acelaşi timp, evitȋnd subiectul cărţii, pe care doar unul dintre noi a citit-o pȋnă la capăt iar acela nu eşti tu. Mai vrea cineva vin?

3 – Apartamentul

Imaginaţie: Ȋn sfȋrşit, voi avea apartamentul meu, care are o singură piesă de mobilier de
la Ikea, restul fiind de la magazinele care achiziţionează obiecte vintage de la jumătatea secolului trecut, pe care eu şi partenerul meu ideal le frecventăm.

Realitate: Cea mai adultă alegere pe care am făcut-o a fost să angajez nişte tipi de la Ikea, să-mi asambleze măsuţa de cafea; m-a costat, dar a meritat, măcar am siguranţa că nu-mi voi ucide partenera ȋn timpul procesului de asamblare. Victorii mărunte dar cȋt de plăcute!

4 – Ipoteci, Acţiuni, Fond de pensie, Asigurare de viaţă, Finanţe

Imaginaţie: Am totul sub control. Ȋnţeleg toate astea, ca prin magie, de cȋnd sunt adult; ştiu exact unde să-mi investesc banii, cum să-mi ȋntocmesc un fond de pensie, cȋnd am nevoie de asigurare de viaţă. Totul e perfect!

Realitate: NIMIC NU E BINE! Să m-ajute cineva, ȋmi risipesc toţi banii!

5 – Suc natural de fructe

Imaginaţie: Ȋl prepar zilnic, pielea-mi străluceşte de parc-ar fi fost infuzată cu lacrimi de sirenă. Lacrimi de bucurie.

Realitate: Nu-mi permit să cumpăr suficiente fructe şi legume pentru o doză zilnică. Plus, nici nu ştiu unde zboară timpul. Dar, dacă tot cȋştig ani de viaţă bȋnd sucuri stoarse, ȋmi permit şi să-mi risipesc jumătate din ea, curăţȋnd bucătăria, spălȋnd storcătorul şi cumpărȋnd produsele. Renunţ!

6 – O să am copii

Imaginaţie: Ȋntr-o zi, mă voi trezi ȋn casa de care vă spuneam mai devreme şi mă voi simţi pur şi simplu ȋmpăcat la gȋndul că voi avea copii şi că nimic ȋn viaţa mea nu va fi perfect, pȋnă cȋnd nu vor exista scutece de schimbat şi pupici de primit.

Realitate: NICIODATĂ nu voi fi pregătit pentru asta. Să schimb nisipul din litiera pisicii, e sufficient; nici eu nu primesc mai multă atenţie. Cum naiba aş putea suporta deprivarea de somn? Chiar merită pupicii copiilor, atȋtea zbierete si vome? N-aş putea să ȋmprumut un copil, o vreme, ca să văd cum mă simt?

7 – Călcatul rufelor

Imaginaţie: Nu doar că am vestimentaţie care trebuie neapărat călcată, dar sunt un maestro cȋnd vine vorba. Ştiţi acei pantaloni eleganţi, cu pliuri. Pot să-i calc şi p-ăia!

Realitate: Bravo, acum am o gaură ȋn tricoul de 70 de dolari, Banana Republic.

8 – Voi avea grădina mea

Imaginaţie: De-acum, 90% din ce voi mȋnca, va fi din grădina de care m-apuc, chiar acum. Ia, uită-te la mine, sunt un grădinar ȋnnăscut!

Realitate: Dac-ar fi să mă hrănesc, ȋn proporţie de 90% din grădina proprie (eşuată), aş muri de foame, la propriu. (Ȋn afară de-o roşie, n-a mai crescut nimic. Se pare că roşiile cresc oriunde.)

9 – Cum să asortezi vinul la felul de mȋncare

Imaginaţie: Voi prepara dish-uri pentru mine şi prieteni (probabil la petrecerea cu invitaţi menţionată mai sus) şi voi cunoaşte care vin se potriveşte fiecărui fel de mȋncare. Aroma de piersică din vinul acesta, va scoate sigur ȋn evidenţă aluzia subtilă de usturoi din peştele-sabie, draaaagă!

Realitate: Am roşu sau negru, voi ce vreţi?

10 – Vase de depozitat mȋncarea

Imaginaţie: Mai că nu pot să mă sufăr fiindcă-mi plac aşa de mult cutiile de depozitare dar, asta e, sunt organizat(ă) şi toată mȋncarea mea se păstrează bine.

Realitate: Am cea mai incredibilă colecţie de cutii. Păcat că, jumătate sunt cutii şi jumătate sunt capace. Care nu se potrivesc ȋntre ele. Ce e ca lumea, e că o să mă duc la Ikea şi o să-mi cumpăr unul din seturile acelea de o sută de bucăţi şi le arunc pe cele vechi. Şi tot aşa, la infinit.

11 – Voi avea Berea mea preferată

Imaginaţie: Barman, am chef de o bere neagră!

Realitate: Pfu! Orice e mai ieftin şi la ţap, e tot ce vreau, chelnere Doug!

12 – Cȋnd vine vorba de whiskey…

Imaginaţie: Eeeei, acesta e unul ȋnvechit, din 1956, orz secară cu aromă subtilă de cedru. Minunat!

Realitate: Te plictisesc dacă-ţi spun că, pentru mine, toate au acelaşi gust, şi că, atȋta timp cȋt ȋmi ȋncălzeşte stomacul, nu-mi pasă cȋt s-a-nvechit şi-n ce butoi?

13 - Ȋntotdeauna voi avea preferinţe, serios

Imaginaţie: Doar cele mai fine lucruri; voi ştii, instant, să deosebesc un Cabernet din “82, de un Cabernet din “83!

Realitate: Hai, c-am obosit! Dă-mi ce ai, sunt sigur că e comestibil sau băubil.

14 – Brȋnzeturi

Imaginaţie: Acesta este un taleggio rarisim, la 80 de dolari/uncia. L-am ales din piaţa ţărănească şi-am ȋnvăţat atȋt de multe despre măiestria producerii brȋnzei artizanale!

Realitate: Am luat asta de la en-gros. Pute a picioare. Ce dra…?

15 – Seri de ȋntȋlnire

Imaginaţie: Călătorii cu balonul cu aer cald, cursuri de cooking şi yoga ȋn apus de soare, pe plajă, piese de teatru şi operă, ȋmbrăcăminte scumpă…iar, cȋnd unul dintre noi coboară scările, celălalt rămȋne cu privirea fixă şi gura căscată, pentru că niciodată nu l-a văzut mai frumos (frumoasă), decȋt ȋn exact acel moment!

Realitate: Ştiu că ȋncercăm să fim aventuroşi dar, dacă se poate, aventura să includă mȋncare la pachet şi Friends, ȋn reluare. Ȋmbrăcăminte lejeră, de casă.

16 – Plata taxelor şi impozitelor

Imaginaţie: Voi fi la current cu taxele statale şi federale şi-mi voi planifica bugetul ȋn consecinţă; voi fi un adult echilibrat care ştie lucruri despre taxe!

Realitate: Opreşte-te, nu-mi mai lua baniiiii! De ce-mi tot faci aşa ceva…

17 – Fiecare lucru depozitat la locul lui

Imaginaţie: Aici ȋmi ţin amintirile, abumele foto, lucrurile vechi, lucrurile colecţionate din călătoriile mele prin lume, un pat ȋn plus care nu mai are loc ȋn casă. E atȋt de plăcut şi organizat aici, toate cutiile sunt etichetate. Aş putea locui ȋn magazia asta. (N-o fac, doar pentru că sunt un adult ȋn toată regula)

Realitate: De ce mai sunt lucrurile astea aici? De ce păstrez aşa ceva? Ce mă fac cu viaţa mea? Ce-i acolo, o familie de păianjeni? P-astea să le pui pă foc! Să arzi tot pȋnă n-o mai rămȋne nimic!  

18 – La pensie

Imaginaţie: Am pus de-o parte, lună de lună, pentru asta, sunt aranjat pentru călătoria lină a vȋrstei de aur.

Realitate: Cȋt ai zis că trebuie să economisesc pȋnă la pensie? Atunci, se pare că apelez la Planul B: mai bine mort decȋt ieşit la pensie!

19 – Spui mata?

Imaginaţie: Eu sunt responsabil, sociabil, cult, sofisticat, modern!

Realitate: “Eu sunt responsabil, sociabil, cult, sofisticat şi modeeeern!!!!!”, spui mata, după cinci shot-uri de tequila.

20 – Cum e să fii adult

Imaginaţie: E cel mai important lucru!

Realitate: Mi-e dor de tinereţea mea.”

Aţi auzit de costume de plajă cu mȋnecă lungă, flauşate sau vătuite? Dar de crema anti-aging recomandată copiilor?  https://freefrompress.blogspot.com/2024/09/noul-trend-cu-susu-n-jos.html#more

Ce s-a mai ȋntȋmplat ȋn ultima vreme. Multe rele şi-o veste bună. https://freefrompress.blogspot.com/2024/08/ce-s-mai-intimplat-in-ultima-vreme.html#more

Marlyn Monroe nu e woke  https://antipresa.blogspot.com/2024/08/marlyn-monroe-nu-e-woke.html#more

Nu-ţi ȋncălca propriile reguli!  https://freefrompress.blogspot.com/2024/08/nu-ti-incalca-propriile-reguli.html

Doctorii noilor norme La Sp. Sf. Pantelimon, e vorba de mai mult decȋt lăsarea pacienţilor irecuperabili, să moară, mai devreme! https://freefrompress.blogspot.com/2024/08/doctorii-noilor-norme.html#more

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu