sâmbătă, 22 noiembrie 2014

A FOST FURAT VOTUL DIN 16 nov.2014


Chiuariu e condamnat definitiv dar inca in PNL si Parlament
suspendaci

Mihalache a zis atunci că nu-i pasă de NATO, trebuie făcute referendumuri până pică Băsescu! Acum Mi’alache e în spatele lui Johannis la validare!

LEMONDE “Primul este faptul că, printr-un decret sau printr-un vot al majorității simple, se pot restrânge atribuțiile Curții Constituționale. Acest lucru ni se pare foarte periculos și reprezintă pentru noi debutul unei presiuni asupra independenței justiției în România.
Ăsta e primul punct.”
Al doilea punct era: Ponta a declarat că, după înlăturarea lui Băsescu, legile modificate în timpul puciului, vor reveni la forma inițială.
“Şi, iată, că nu ne-am înșelat pentru că, ce s-a întâmplat a doua zi după editorialul nostru? Ei bine, d-l Ponta i-a scris o scrisoare d-lui Barosso, președintele Comisiei Europene.
Şi ce scrie d-l Ponta în această scrisoare?
Îi dă garanții exact pe tema acestor două aspecte!
Îi spune că imediat ce actuala etapă politică se va fi încheiat, noua majoritate se va preocupa de a reveni asupra acestor două probleme pe care le menționam în editorialul nostru.
Dați-mi voie să spun că nu ne-am înșelat prea tare și că am avut dreptate atunci când am atras atenția asupra acestor două chestiuni și asupra modului în care se desfășoară viața politică în România.”

http://www.gandul.info Cine sunt oamenii din spatele lui Klaus Iohannis

Dan Mihalache, fost APR (Melșcanu), fost consilier al lui Adrian Năstase, fost deputat PSD-ist, acum membru și strateg PNL-ist. Hellvig fost PC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu