luni, 11 mai 2015

Discuție murală cu Elena Udrea?



Politica este o artistă stradală?”, de Teodor Atanasiu-PNL? Stenograma jucăușă a conversației dintre Sf. Gheorghe și lighioanele cu coada ridicată care nu ne lasă-n Schengen?

Despre ce dracu e vorba?

Pentru că, despre icoana din casele bunicilor cu Sf. Gheorghe și balaurul din povești, nu e, iar presa a numit-o “interpretare modernă” dar n-a dat nici un amănunt despre compoziție. Televiziunile n-au  îndrăznit să-i dea nici numele lucrării.
“Artiștii” nu și-au explicat opera și nici n-au spus cine a comandat-o.

“Elitele” au strâmbat din nas cu dispreț la adresa societății românești care nu-și deschide capul ca să fie spălată pe creier dar nimeni n-a explicat murala “jucăușă” și, mai ales, nu s-a făcut o discuție despre ce înseamnă “spațiul public” și dacă putem să mâzgălim și noi ceva pe el, de pildă, cu intenția de a-i obliga pe ceilalți să ne “tolereze” cu prețul renunțării la propriile drepturi.

Se sare calul grav, din multe puncte de vedere și, e-n firea lucrurilor, va veni și vremea când nu te mai poți juca de-a “toleranța”!

Pictura, semnată de câțiva artiști contemporani (Obie Platon, Irlo and Kero), se intitula "Sf. Gheorghe și Dragonul Jucăuș" și era o reinterpretare modernă a scenei în care, potrivit legendelor medievale, Sfântul Gheorghe ar fi omorât un balaur.” http://www.romanialibera.ro/actualitate/revista-presei/revista-presei--impozitarea-bacsisului-invita-la-frauda-377922

“Am primit un raport de la Bruxelles. Afacerea „Sf. Gheorghe omorând Balaurul Jucăuş”. A fost o provocare, un test? Sigur că da, după rapiditatea cu care a reacţionat Al patrulea Reich UE. Citez din raport: „este incontestabil că nivelul de intoleranţă împiedică România să adere la spaţiul Schengen. Recomandăm păstrare situaţiei prezente în viitorul apropiat şi monitorizarea în continuare a...”. Iarăşi ne-am dovedit primitivi, proşti şi fanatici! Până când?” http://www.evz.ro/horoscopul-lui-dom-profesor-balaurul-jucaus-si-a-13-a-zodie.html


"Noi fara PD nu câștigam președintele. Ne-am ținut de nas și am făcut un compromis. Altfel nu se putea. Vă mai spun un lucru. Am făcut un lucru, eu zic deștept chiar dacă în Bistrița e un puțin altfel. Un lucru deștept de ce? Noi am făcut o fuziune paritară în care noi am dat numele partidului, sigla partidului, candidatul la președinție al partidului și ei ne-au dat sediul (râsete), locația în care să funcționăm.
Gândiți-vă că avem 28 de județe în care noi conducem în fuziunea asta paritară. Mai mult de atât nu puteam obține. Eu vă spun că le-am dat și iluzia că o să aibă prim-ministru. N-o să-l mai aibă. Vă dau în scris că nu o să-l aibă!” http://www.stiripesurse.ro/stenograme-ne-am-tinut-de-nas-si-am-fuzionat-nu-vor-primi-premierul-razboi-monstru-in-pnl_955321.html 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu